How do Young Consumers See Family Firms? : Empirical Evidence from Poland

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
How do Young Consumers See Family Firms?
Podtytuł
Empirical Evidence from Poland
Odpowiedzialność
Agnieszka Bitkowska, Joanna Moczydłowska, Krystyna Leszczewska, Joanna Sadkowska, Beata Żelazko, Karol Karasiewicz
Twórcy
Sumy twórców
6 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-5890-6118 5.11 100 1 6 100,00 1,0000 100,0000 Art.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2023
Objętość
0,7 (arkuszy wydawniczych), 18 (stron).
Identyfikator DOI
10.29119/1641-3466.2023.181.3
Adres URL
https://managementpapers.polsl.pl/wp-content/uploads/2023/12/181-Bitkowska-Moczyd%C5%82owska-Leszczewska-Sadkowska-%C5%BBelazko-Karasiewicz.pdf
Adres URL
https://managementpapers.polsl.pl/?page_id=3783
Uwaga ogólna
Journal offers access to its content on an Open Access basis, under the terms of the Creative Commons license Attribution 4.0 International.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2023-01 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Seria Organizacja i Zarządzanie = Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization and Management Series
( ISSN 1641-3466 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 181
Strony: 41-58
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2024-01-30
WorkId
35662

Lista publikacji