Publikacje ze słowem kluczowym "marketing"

  1. Marketing analysis of social media : definition considerations / Barbara Mróz-Gorgoń, Kamila Peszko. // European Journal of Service Management. 2016, nr 20, s.33-40 DOI: 10.18276/ejsm.2016.20-04 (WorkId 13952)
  2. Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016 (WorkId 752)
  3. Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 18314)
  4. Nauki ekonomiczne wobec zmian rynkowych z punktu widzenia młodych naukowców / pod redakcją Kamili Słupińskiej, Marcina Janowskiego. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2019 (WorkId 22333)
  5. Współczesne problemy ekonomii, finansów, zarządzania i marketingu z perspektywy młodych naukowców / pod red. nauk. Henryka Babisa, Marcina Janowskiego, Marty Musiał i Joanny Rzempały ; [recenzenci wydaw.: Jolanta Kondratowicz-Pozorska, Beata Świecka, Emil Bukłaha, Małgorzata Cieciura, Urszula Chrąchol, Bogumił Dałkowski, Daniel Dąbrowski, Rafał Klóska, Kamila Peszko, Artur Rzempała, Marta Siaja, Rafał Szymański, Iwona Szymczak]. - Szczecin : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 2015 (WorkId 459)
  6. Współczesne problemy finansów, marketingu i transportu z perspektywy młodych uczonych / pod red. Agnieszki Gozdek, Marty Musiał i Kamili Peszko. - Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2016 (WorkId 899)