Publikacje ze słowem kluczowym "virtual reality"

  1. Modern methods of sustainable behaviour analysis : the case of purchasing FMCG / Konrad Biercewicz, Urszula Chrąchol-Barczyk, Jarosław Duda and Małgorzata Wiścicka-Fernando. // Sustainability. 2022, vol. 14 iss. 20, s.1-24 DOI: 10.3390/su142013387 (WorkId 32635)
  2. On the effectiveness of using virtual reality games in social marketing / Anna Borawska, Mariusz Borawski, Konrad Biercewicz, Małgorzata Łatuszyńska, Jarosław Duda. // Procedia Computer Science. 2020, Vol. 176, s.3047-3056 (WorkId 25159)
  3. Using high-tech tools for consumer buying decisions of FMCG / Małgorzata Wiścicka-Fernando, Konrad Biercewicz. // Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Seria Organizacja i Zarządzanie = Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization and Management Series. 2023, , s.387-402 DOI: 10.29119/1641-3466.2023.174.27 (WorkId 34308)