Wszystkie publikacje z cechą "OpenAccess"

  1. Implementation of sustainable development goals at a manufacturing enterprise through RES energy optymalisation : case study of Northwood company / Katarzyna Włodarczyk, Agata Górska. // Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Seria Organizacja i Zarządzanie = Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization and Management Series. 2024, , s.635-647 DOI: 10.29119/1641-3466.2024.194.38 (WorkId 37304)
  2. Influencer marketing in brand competitiveness building (case of Baltic Natur Park) / Katarzyna Włodarczyk, Agata Górska. // Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Seria Organizacja i Zarządzanie = Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization and Management Series. 2023, , s.403-416 DOI: 10.29119/1641-3466.2023.174.28 (WorkId 34579)
  3. The idea of sustainable development and sustainable fashion in the light of buyers' opinions / Katarzyna Włodarczyk, Agata Górska. // Marketing i Rynek. 2024, , s.41-48 DOI: 10.33226/1231-7853.2024.1.4 (WorkId 36240)
  4. Wizualne aspekty komunikacji marki z klientami (na przykładzie marki Piwo Rewalskie) / Katarzyna Włodarczyk, Agata Górska. // Media Biznes Kultura. 2022, nr 2(13), s.167-184 DOI: 10.4467/25442554.MBK.22.022.17108 (WorkId 33530)