pokolenie Z
Słowo kluczowe
- Słowo
- pokolenie Z
- Język
- Polski
- Publikacji
- 8
Publikacje
- Artykuł Socially responsible investing (SRI) as a factor of competitiveness and sustainable development of organizations in young consumers' opinion / Agnieszka Majewska, Patrycja Bełtowska. // Entrepreneurship and Sustainability Issues. 2023, Vol. 10 no. 4, s.245-262 DOI: 10.9770/jesi.2023.10.4(15) 2023
- Artykuł Włączenie cyfrowe a ograniczenie korzystania z mediów społecznościowych - generacja BB a generacja Z / Ewa Frąckiewicz. // Marketing i Rynek. 2023, , s.3-11 DOI: 10.33226/1231-7853.2023.8.1 2023
- Artykuł Rola mediów społecznościowych w procesie kształtowania się autorytetów / Malwina Jankowska. // Firma i Rynek : FiR : zeszyty naukowe Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. 2022, , s.53-62 2022
- Artykuł Value systems of various generations / Katarzyna Gadomska-Lila. // Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. 2020, vol. 133 no. 2, s.27-40 DOI: 10.5604/01.3001.0014.0731 2020
- Artykuł Construction of promotional message of a higher school in the context of changes in behaviors of potential students / Izabela Ostrowska. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.311-317 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-37 2018
- Artykuł Facilitated workshops and the Focus Group as a way to gain opinions and formatting a new product with the Z generation / Kamila Słupińska. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/2 no. 3, s.389-394 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/2-47 2018
- Artykuł Generetion Z on the Labour Market - do They Trust Others Within their Workplace? / Kornélia Lazányi, Yuriy Bilan. // Polish Journal of Management Studies. 2017, vol. 16 no. 1, s.78-93 DOI: 10.17512/pjms.2017.16.1.07 2017
- Artykuł Refleksje nad metodami badań w obszarze promocji SMS-owej wśród pokolenia Z / Ewa Frąckiewicz, Aleksandra Grzesiak. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2016, nr 459, s.204-213 DOI: 10.15611/pn.2016.459.19 2016
Lista słów kluczowych