jakość usług
Słowo kluczowe
- Słowo
- jakość usług
- Język
- Polski
- Publikacji
- 13
Publikacje
- Artykuł Beyond Airbnb : determinants of customer satisfaction in P2P accommodation in time of COVID-19 / Adam Pawlicz, Ema Petaković, Ana-Marija Vrtodušić Hrgović. // Sustainability. 2022, vol. 14 iss. 17, s.1-15 DOI: 10.3390/su141710734 2022
- Artykuł Model oceny poziomu jakości przedmiotów realizowanych w trybie nauczania komplementarnego (blended learning) / Adam Stecyk. // e-mentor. 2017, nr 5, s.28-36 DOI: 10.15219/em72.1327 2017
- Artykuł Servqual jako metoda oceny jakości usług transportowych / Maciej Stajniak, Sylwia Konecka, Katarzyna Szopik-Depczyńska. // Gospodarka Materiałowa & Logistyka. 2017, nr 2, s.25-29 2017
- Rozdział Jakość usług w opinii klientów ośrodka wypoczynkowego w Pobierowie / Lila Pławińska. - // W: Kreatywność w turystyce : nowe trendy w rozwoju turystyki / redakcja naukowa: Dariusz Sokołowski, Paulina Tomczykowska.. - Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2016 2016
- Książka Metodyka pomiaru jakości usług / Aleksander Panasiuk, Monika Dobska, Wiesław Urban. - Warszawa : Texter Sp.z o.o, 2016 2016
- Rozdział Behavior research methods in doctor-patient relationships in terms of access to the online health information in Poland / Magdalena Soboń. - // W: Book of abstracts : 12th International Circle Conference for Consumer Behaviour and Retailing Research, 8th-10th April, 2015 / organised by Universytet Szczeciński.. - Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2015 2015
- Rozdział Benchmarking jakości usług organizacji sektora publicznego z zastosowaniem map zadowolenia / Krzysztof Błoński, Bartłomiej Jefmański. - // W: Zarządzanie finansami publicznymi a efektywność / redakcja naukowa Teresa Lubińska, Marcin Będzieszak, Natalia Marska-Dzioba. - Warszawa : Difin, 2015 2015
- Artykuł Jakość usług publicznych w wybranych krajach Unii Europejskiej / Krzysztof Błoński. // Marketing i Rynek. 2015, r. 22 nr 8, s.41-50 2015
- Rozdział Service quality in integrated healthcare : the empirical study / Iga Rudawska. - // W: Book of abstracts : 12th International Circle Conference for Consumer Behaviour and Retailing Research, 8th-10th April, 2015 / organised by Universytet Szczeciński.. - Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2015 2015
- Rozdział Propozycja metody opartej na zbiorach rozmytych w benchmarkingu jakości usług organizacji sektora publicznego / Krzysztof Błoński, Bartłomiej Jefmański. - // W: Zarządzanie finansami publicznymi : planowanie wieloletnie, efektywność zadań publicznych, benchmarking / red. nauk. Sławomir Franek, Marcin Będzieszak. - Warszawa : Difin, 2014 2014
- Artykuł Zastosowanie zogniskowanego wywiadu grupowego do oceny jakości obsługi pacjentów przewlekle chorych / Iga Rudawska. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2014, nr 336, s.275-283 2014
- Artykuł Purchasing process engineering as a factor shaping the quality of service / Łukasz Marzantowicz. // Annals of the University of Oradea. Fascicle of Management and Technological Engineering. 2013, iss. 1, s.197-200 2013
- Artykuł Regulacyjna rola państwa na przykładzie polskiego rynku usług telekomunikacyjnych i elektroenergetyki / Rafał Nagaj. // Gospodarka Narodowa. 2013, nr 5-6, s.43-68 2013
Lista słów kluczowych