Marketing i Rynek
r. 23 nr 3 - zeszyt czasopisma
- Czasopismo
- Marketing i Rynek
- Rok
- 2016
- Oznaczenie zeszytu
- r. 23 nr 3
Artykuły
- 263-271 Wartości wyznawane przez osoby wchodzące na rynek pracy
- 367-378 Polskie kobiety jako użytkowniczki mediów społecznościowych
- 443-456 Bierność zawodowa kobiet i mężczyzn
- 457-467 Czynniki determinujące szanse na szkolenie w organizacji - analiza ekonometryczna
- 553-562 Inteligentne przedsiębiorstwa proaktywne środowiskowo
- 563-577 Materialne motywatory pozapłacowe w Polsce - wybrane aspekty
- 622-630 Misja, wizja i cele małych przedsiębiorstw w Polsce
- 639-649 Zaufanie jako kompetencja osobista w miejscu pracy
- 681-690 Kapitał społeczny i zdolność do współpracy w subregionie szczecińskim
- 871-882 Tworzenie kompetencji współdziałania
- 882-890 Skuteczna motywacja w opinii przyszłych pracowników
- 947-957 Procesy demograficzne jako determinanta zachowań pracodawców w branży hotelarskiej w Polsce
- 1038-1048 Młode pokolenia na rynku pracy w Polsce
- 1121-1130 Zróżnicowanie wydatków na napoje alkoholowe i wyroby tytoniowe między grupami społeczno-ekonomicznymi w Polsce