Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
Czasopismo
- Tytuł
- Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
- Język tytułu
- Polski
- Numer ISSN
- 2353-8503
- Numer e-ISSN
- 2353-8414
- Identyfikator DOI
- 10.14611/minib
- Strona WWW
- http://minib.pl/
- Wydawnictwo
- Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Lotnictwa Wydawnictwa Naukowe
- Miejsce wydania
- Warszawa
- Kraj wydania
- Polska
- Adres redakcji
- Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa, al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa
- Wyłącznie online
- Artykułów
- 4
- Dyscypliny ministerialne
-
-
5.6 nauki o zarządzaniu i jakości
(Dziedzina nauk społecznych)
-
- Identyfikator MNiSW
- 200092
- Profil w PBN
- przejdź
- Uwagi
- Warianty tytułu: MINIB Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych : kwartalnik naukowy Instytutu Lotnictwa, MINIB, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych : minib, Marketing of Scientific and Research Organizations. Stanowi kontynuację tytułu: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych - wersja papierowa - 2010-2012. Od nr. 1 (2013) dostępny wyłącznie online oraz na nośniku CD-ROM. Tytuł wydania na nośniku CD-ROM: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych (Online) - ISSN 2353-8414. Języki publikacji: polski, angielski. Od 2020 r. wyłącznie język angielski. Streszczenia w językach: polski, angielski. Częstotliwość: kwartalnik. Wersja pierwotna czasopisma: elektroniczna. Data początkowa publikacji: 2013. Dostępność online: wydawane w modelu open access na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe - CC BY-NC 4.0. Spisy treści, abstrakty i pełne teksty w wersji elektronicznej dostępne online na stronie WWW czasopisma od nr. 1 (2013)-.
Impact Factor (InCites Journal Citation Reports)
Nie znaleziono
Indeks Web of Science
Nie znaleziono
Wskaźniki Scopus
Nie znaleziono
Punktacja ministerialna
Rok | Segment | Punkty | Nazwa na liście |
---|---|---|---|
2024 | . | 40 | Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych |
2023 | . | 100 | Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych |
2021 | . | 40 | Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych |
2019 | . | 20 | Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych |
2016 | B | 9 | Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych. |
2015 | B | 9 | Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych. |
2013-2018 | B | 9 | Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych. |
Zeszyty ( 4 )
2024
- tom 52 zeszyt 2 ( 1 art.)
2023
- tom 48 zeszyt 2 ( 1 art.)
2022
- tom 45 zeszyt 3 ( 1 art.)
2017
- zeszyt 1 (23) ( 1 art.)