5.6 |
140 |
1 |
4 |
140,00 |
1,0000 |
140,0000 |
aut. roz., konferencja z listy |
Fuzzy approach to purchase intent modeling based on user tracking for e-commerce recommenders / Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko, Omar Hussain, Anna Wilbik. - // W: 2021 IEEE International Conference on Fuzzy Systems (FUZZ-IEEE). - IEEE Service Center : Piscataway, 2021 DOI: 10.1109/FUZZ45933.2021 DOI: 10.1109/FUZZ45933.2021.9494585 |
5.6 |
100 |
1 |
3 |
100,00 |
1,0000 |
100,0000 |
Art. |
Modeling online user product interest for recommender systems and ergonomics studies / Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko, Dominik Turzyński. // Concurrency and Computation: Practice and Experience. 2019, Special Issue Paper vol. 31 iss. 22 DOI: 10.1002/cpe.4301 |
5.6 |
100 |
1 |
2 |
100,00 |
1,0000 |
100,0000 |
Art. |
Deep Learning-Enhanced Framework for Performance Evaluation of a Recommending Interface with Varied Recommendation Position and Intensity Based on Eye-Tracking Equipment Data Processing / Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko. // Electronics. 2020, vol. 9 iss. 2 DOI: 10.3390/electronics9020266 |
5.6 |
100 |
1 |
2 |
100,00 |
1,0000 |
100,0000 |
Art. |
Horizontal vs. vertical recommendation zones evaluation using behavior tracking / Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko. // Applied Sciences. 2021, vol. 11 iss. 1 DOI: 10.3390/app11010056 |
5.6 |
100 |
1 |
6 |
100,00 |
1,0000 |
100,0000 |
Art. |
Gaze and event tracking for evaluation of recommendation- driven purchase / Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko, Kristof Coussement, Krzysztof Dyczkowski, Krzysztof Kluza and Karina Sachpazidu-Wójcicka. // Sensors. 2021, vol. 21 issue 4 DOI: 10.3390/s21041381 |
5.6 |
70 |
1 |
2 |
49,50 |
0,7071 |
49,4970 |
Art., konferencja z listy |
Churn factors identification from real-world data in the telecommunications industry : case study / Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.4800-4809 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.258 |
5.6 |
70 |
1 |
4 |
35,00 |
0,5000 |
35,0000 |
Art., konferencja z listy |
Human-website interaction monitoring in recommender systems / Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko, Dominik Turzyński, Eliasz Kańtoch. // Procedia Computer Science. 2018, vol. 126, s.1587-1596 DOI: 10.1016/j.procs.2018.08.132 |
5.6 |
70 |
1 |
4 |
35,00 |
0,5000 |
35,0000 |
Art., konferencja z listy |
ANP-based analysis of ICT usage in Central European enterprises / Jarosław Becker, Aneta Becker, Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko. // Procedia Computer Science. 2018, vol. 126, s.2173-2183 DOI: 10.1016/j.procs.2018.07.231 |
5.6 |
13 |
4 |
4 |
13,00 |
0,2500 |
3,2500 |
Art. |
Interaktywne przewodniki multimedialne w ocenie zwiedzających / Tomasz Zdziebko, Zygmunt Drążek, Jakub Swacha, Karolina Muszyńska. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2017, nr 1 (37), s.159-168 DOI: 10.18276/ept.2017.1.37-12 |
5.6 |
9 |
3 |
3 |
9,00 |
0,3333 |
3,0000 |
Art. |
Dylematy budowy systemu informatycznego zarządzania gamifikacją w atrakcjach turystycznych / Jakub Swacha, Artur Kulpa, Tomasz Zdziebko. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2018, nr 54/2, s.115-126 DOI: 10.18276/sip.2018.54/2-08 |
5.6 |
8 |
1 |
3 |
2,67 |
0,3333 |
2,6664 |
Art. |
Zagadnienia eksploracji danych i odkrywania wiedzy w świetle literatury / Piotr Sulikowski, Dominik Turzyński, Tomasz Zdziebko. // Studies & Proceedings of Polish Association for Knowledge Management. 2018, t. 89, s.74-83 |
5.6 |
8 |
1 |
3 |
2,67 |
0,3333 |
2,6664 |
Art. |
Koncepcja zarządzania relacjami z klientami w serwisach e-commerce / Tomasz Zdziebko, Piotr Sulikowski, Dominik Turzyński. // Studies & Proceedings of Polish Association for Knowledge Management. 2018, t. 89, s.97-104 |