Wszystkie publikacje typu "Artykuł"

  1. Analiza ramowa rzeczywistości według Ervinga Goffmana / Wiesław Andrukowicz. // Filozoficzne Problemy Edukacji. 2018, nr 1, s.83-106 DOI: 10.4467/25450948FPE.18.007.8587 (WorkId 20194)
  2. Dobro komplementarności i zło redukcji / Wiesław Andrukowicz. // Czasopismo Pedagogiczne = The Journal of Pedagogy. 2015-2016, nr 1-2, s.71-94 (WorkId 12384)
  3. Dobro różnojedni i zło prywacji w koncepcji Bronisława F. Trentowskiego : priorytety antropologiczne filozofii dydaktyki / Wiesław Andrukowicz. // Pedagogika Filozoficzna. 2013/2014, t. 1, s.35-64 (WorkId 12372)
  4. Ekoświadomość wobec pedagogiki zadomowienia i zrównoważonego rozwoju / Wiesław Andrukowicz. // Studia Paedagogica Ignatiana : rocznik Wydziału Pedagogicznego Akademii Ignatianum w Krakowie. 2021, vol. 24 nr 1, s.45-70 DOI: 10.12775/SPI.2021.1.002 (WorkId 29030)
  5. Pedagogiczne przewroty i powroty : dynamiczne ramy rozwoju / Wiesław Andrukowicz. // Pedagogika Szkoły Wyższej. 2014, nr 1, s.43-72 (WorkId 14388)
  6. Promocja kultury : kultura promocji / Wiesław Andrukowicz. // Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej. 2013, t. 16 nr 1(61), s.7-25 (WorkId 12365)
  7. Szkoły wyższe wobec mitu indywidualizacji / Wiesław Andrukowicz. // Pedagogika Szkoły Wyższej. 2016, nr 2(20), s.37-57 DOI: 10.18276/psw.2016.2-04 (WorkId 16463)