Wszystkie publikacje z cechą "OpenAccess"

  1. Analiza ramowa rzeczywistości według Ervinga Goffmana / Wiesław Andrukowicz. // Filozoficzne Problemy Edukacji. 2018, nr 1, s.83-106 DOI: 10.4467/25450948FPE.18.007.8587 (WorkId 20194)
  2. Ekoświadomość wobec pedagogiki zadomowienia i zrównoważonego rozwoju / Wiesław Andrukowicz. // Studia Paedagogica Ignatiana : rocznik Wydziału Pedagogicznego Akademii Ignatianum w Krakowie. 2021, vol. 24 nr 1, s.45-70 DOI: 10.12775/SPI.2021.1.002 (WorkId 29030)
  3. Pedagogiczne przewroty i powroty : dynamiczne ramy rozwoju / Wiesław Andrukowicz. // Pedagogika Szkoły Wyższej. 2014, nr 1, s.43-72 (WorkId 14388)
  4. Promocja kultury : kultura promocji / Wiesław Andrukowicz. // Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej. 2013, t. 16 nr 1(61), s.7-25 (WorkId 12365)
  5. Szkoły wyższe wobec mitu indywidualizacji / Wiesław Andrukowicz. // Pedagogika Szkoły Wyższej. 2016, nr 2(20), s.37-57 DOI: 10.18276/psw.2016.2-04 (WorkId 16463)