Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
nr 254 - zeszyt czasopisma
- Czasopismo
- Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Rok
- 2016
- Oznaczenie zeszytu
- nr 254
- Numer zeszytu (issue)
- 254
Artykuły
- 40-49 „Człowiek pośpiechu” - o problemach z czasem współczesnego konsumenta
- 50-58 Współpraca biznesowa kobiet na przykładzie modelu WCR i metody BCR
- 59-67 Wpływ nowych technologii na rozwój prosumpcji
- 89-98 Narzędzia społecznej odpowiedzialności biznesu a wielkość przedsiębiorstwa
- 170-180 Zarządzanie portfelem klientów - ocena i systematyzacja istniejących modeli
- 181-189 Ekonomia dzielenia się, czyli konsumpcja współdzielona i inne formy alternatywnego dostępu do dóbr
- 200-208 Problemy definiowania wartości w podmiotach edukacyjnych
- 209-218 Zastosowanie technik neuronauki poznawczej do badania preferencji konsumentów
- 241-251 Marka Uckermark jako narzędzie budowania relacji w regionie
- 265-274 Przejawy globalizacji konsumpcji w życiu codziennym Polaków - homogenizacja