Sposoby na aktywizację sprzedaży, czyli co każdy właściciel sklepu mięsnego o merchandisingu wiedzieć powinien

Artykuł - publikacja nierecenzowana


Tytuł
Sposoby na aktywizację sprzedaży, czyli co każdy właściciel sklepu mięsnego o merchandisingu wiedzieć powinien
Odpowiedzialność
Agata Dziakowicz
Twórcy
  • Dziakowicz-Grudzień Agata ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Marketingu
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2013
Objętość
2 (stron).
Szacowana objętość
0,13 (arkuszy wydawniczych)
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Czasopismo
Mięsne Technologie
( ISSN 2300-5904 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 1
Strony: 28-29
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2014-01-08
WorkId
8744

Lista publikacji