Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument podnoszenia wartości dodanej przedsiębiorstwa

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument podnoszenia wartości dodanej przedsiębiorstwa
Odpowiedzialność
Malwina Szarek
Twórcy
  • Szarek Malwina ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Organizacji i Zarządzania
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2016
Objętość
0,85 (arkuszy wydawniczych), 16 (stron).
Cechy publikacji

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Społeczna odpowiedzialność biznesu w teorii i praktyce / redaktor naukowy Katarzyna Gadomska-Lila. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016
Strony: 35-50
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-02-14
WorkId
8013

Lista publikacji