Funkcjonalizm kształcenia wobec rynku i zysku a autoewaluacja jako możliwość poszukiwania odpowiedzi na pytanie o to, ze względu na co kształcimy

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Funkcjonalizm kształcenia wobec rynku i zysku a autoewaluacja jako możliwość poszukiwania odpowiedzi na pytanie o to, ze względu na co kształcimy
Odpowiedzialność
Janina Świrko-Pilipczuk
Twórcy
  • Świrko-Pilipczuk Janina ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Pedagogiki - Katedra Dydaktyki Ogólnej
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2014
Objętość
0,66 (arkuszy wydawniczych), 9 (stron).
Uwaga ogólna
Materiały konferencyjne.
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna
Dane konferencji
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Pedagogická diagnostika a evaluace 2014 : sborník příspěvků XI ročníku mezinárodní konference, (Ostravice 9-10.10.2014 ) / [red. Josef Malach, Olga Knejzlíková].. - Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě. Pedagogická fakulta, 2014
Strony: 93-101
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-12-06
WorkId
7756

Lista publikacji