New forms of cultural tourism as a potential of branded tourism product development in a small town (based on the example of Łobez - Western Pomerania)

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
New forms of cultural tourism as a potential of branded tourism product development in a small town (based on the example of Łobez - Western Pomerania)
Odpowiedzialność
Tomasz Duda
Twórcy
  • Duda Tomasz ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk o Ziemi, Katedra Turystyki i Rekreacji
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2016
Objętość
13 (stron).
Szacowana objętość
0,81 (arkuszy wydawniczych)
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Turism Role in the Regional Economy : cultural tourism as a branded tourism product of cities, towns and regions : cultural tourism products in Poland. Vol. 7 / Jerzy Wyrzykowski, Janusz Marak, Marta Drozdowska (eds).. - Wrocław : Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu, 2016
Strony: 35-47
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-01-02
WorkId
7651

Lista publikacji