Problem społeczeństwa obywatelskiego w świetle marketingu, heurystyki i prakseologii

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Problem społeczeństwa obywatelskiego w świetle marketingu, heurystyki i prakseologii
Odpowiedzialność
Benon Zbigniew Szałek
Twórcy
  • Szałek Benon ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Politologii i Europeistyki - Zakład Prakseologii, Heurystyki i Marketingu Politycznego
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2016
Objętość
2 (arkuszy wydawniczych), 22 (stron).
Cechy publikacji

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Współczesny wymiar społeczeństwa obywatelskiego. T. 1 / praca pod redakcją Andrzeja Wojtaszaka i Arkadiusza Krawcewicza. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Humanistycznego "Minerwa", 2016
Strony: 25-46
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-01-09
WorkId
7416

Lista publikacji