Analiza rozwoju e-gospodarki w Polsce

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Analiza rozwoju e-gospodarki w Polsce
Odpowiedzialność
Ireneusz Miciuła
Twórcy
  • Miciuła Ireneusz ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Finansów - Katedra Zarządzania Finansami
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2015
Objętość
0,8 (arkuszy wydawniczych), 18 (stron).
Adres URL
http://doczz.pl/doc/28630/marketing--innovations--strategies-and-risk-in-modern-bus
Uwaga ogólna
Materiały z Międzynarodowej Naukowej Konferencji "Światowa i krajowa gospodarka - wyzwania we współczesnych czasach", 2015.
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Dane konferencji
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnej działalności gospodarczej - wybrane aspekty / red. nauk. J.Olszewski. - Szczecin : Naukowe Wydawnictwo IVG, 2015
Strony: 106-123
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-06-13
WorkId
5460

Lista publikacji