Wiedza o kliencie jako kluczowy czynnik sukcesu przedsiębiorstwa

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Wiedza o kliencie jako kluczowy czynnik sukcesu przedsiębiorstwa
Odpowiedzialność
Barbara Wąsikowska
Twórcy
  • Wąsikowska Barbara ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Modelowania i Symulacji Procesów Gospodarczych
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2016
Objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych), 10 (stron).
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Organizacja Inteligentna : perspektywa zasobów ludzkich / red. nauk. C.Suszyński, G.Leśniak-Łebkowska. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Oficyna Wydawnicza, 2016
Strony: 109-118
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-05-19
WorkId
5319

Lista publikacji