The importance and role of e-commerce strategies for foreign and local companies functioning on the Polish commercial insurance market

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
The importance and role of e-commerce strategies for foreign and local companies functioning on the Polish commercial insurance market
Odpowiedzialność
Maciej Czaplewski
Twórcy
  • Czaplewski Maciej ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Polityki Gospodarczej i Ekonomii Społecznej - Zakład Komunikacji Elektronicznej i Społecznej
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2014
Objętość
5 (stron).
Szacowana objętość
0,31 (arkuszy wydawniczych)
Uwaga ogólna
Materials of the 2nd Research Conference on Business and Management in Central and Eastern Europe, Vienna, 9.12.2014.
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna
Dane konferencji
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
The outside and inside view on CEE business and management : bringing different perspectives together: 2nd Research Conference on Business and Management in CEE. Conference Proceedings / conference committee Arnold Schuh, Igor Filatotchev, Desislava Dikova, Jonas Puck.. - Vienna : Vienna University of Economics and Business, 2014
Strony: 50-54
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-03-17
WorkId
4763

Lista publikacji