Region as a Product? Place Branding and Regional Identity - Remarks on Western Pomerania

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Region as a Product? Place Branding and Regional Identity - Remarks on Western Pomerania
Odpowiedzialność
Agnieszka Kołodziej-Durnaś
Twórcy
  • Kołodziej-Durnaś Agnieszka ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Socjologii - Zakład Socjologii Organizacji i Zarządzania
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2015
Objętość
0,6 (arkuszy wydawniczych), 19 (stron).
Cechy publikacji

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Cultural discourses of regionalisation / edited by Oxana Kozlova, Robert Barłomiejski. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Humanistycznego US Minerwa, 2015
Strony: 85-103
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-02-15
WorkId
4543

Lista publikacji