Pedagogiczne znaczenie kontaktu z dziełem sztuki i teorie jego badawczej analizy

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Pedagogiczne znaczenie kontaktu z dziełem sztuki i teorie jego badawczej analizy
Odpowiedzialność
Paula Wiażewicz-Wójtowicz
Twórcy
  • Wiażewicz-Wójtowicz Paula ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Pedagogiki - Katedra Wczesnej Edukacji
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2015
Objętość
1,5 (arkuszy wydawniczych), 10 (stron).
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Twórczość pedagogicznie kształtowana / red. nauk. Andrzej Sowiński.. - Gorzów Wielkopolski : Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2015
Strony: 77-86
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-01-21
WorkId
4179

Lista publikacji