Bridging Art and Education - The Haiku's Hybrid Role
Książka - publikacja recenzowana
- Tytuł
- Bridging Art and Education - The Haiku's Hybrid Role
- Odpowiedzialność
- edited by Elżbieta Perzycka-Borowska
- Twórcy
-
-
Perzycka-Borowska Elżbieta
( Autor, Redaktor
red. ; aut. )
5.9
Afiliacja, Pracownik naukowy :Instytut Pedagogiki
-
Perzycka-Borowska Elżbieta
( Autor, Redaktor
red. ; aut. )
5.9
- Sumy twórców
- 8 autorów 1 redaktorów.
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis 0000-0002-7829-3806 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów 0000-0002-7829-3806 5.9 40 ( 20 ) 1 1 40,00 1,0000 40,0000 Red. mon. - Gł. język publikacji
- Angielski (English)
- Data publikacji
- 2023
- Objętość
- 12,5 (arkuszy wydawniczych), 219 (stron).
- Adres URL
- https://puno.ac.uk/wp-content/uploads/2024/05/Brid-ging-Art-and-Education.pdf
- Uwaga ogólna
- Publikacja jest dostępna bezpłatnie w wersji elektronicznej na stronie internetowej wydawcy.
- Finansowanie
- This book has received funding from the two funding programmes.
- Finansowanie
- Grant offer: Research Grant, Other JeS Guarantee Calls; Grant title: Communities and Artistic Participation in Hybrid Environment (CAPHE), EP/X038572/1
- Finansowanie
- HORIZON-MSCA-SE-2021 grant agreement Communities and Artistic Participation in Hybrid Environment, 101086391
- Cechy publikacji
-
- Monografia naukowa
- OpenAccess
- Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
- Poświadczenie recenzowania
- W publikacji
- Dane OpenAccess
-
OTHER - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
PUBLISHER_WEBSITE - Sposób publikacji.
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2022-01 - Data udostępnienia - Słowa kluczowe
- Numery ISBN
-
978-1-7394413-2-6 Puno Press
(Poziom 1 )
- Wydawca
- Wydawnictwo PUNO Press
- Miejsce wydania
- Londyn
- Rozdziały
-
- 0,50 a.w. 93-102 Intersections of art and analysis : haiku, AI, and the depth of perception
- 2,00 a.w. 104-170 A Multimodal exploration of haiku poetry and AI-generated art in Naxos
- 0,50 a.w. 171-181 Mindfulness, haikus, and AI : supporting youth in stressful times