Konstruowanie zajęć ukierunkowanych na odkrywanie wiedzy matematycznej : koncepcje studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Konstruowanie zajęć ukierunkowanych na odkrywanie wiedzy matematycznej
Podtytuł
koncepcje studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Odpowiedzialność
Lidia Pawlusińska
Twórcy
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-0311-9755 5.9 70 1 1 70,00 1,0000 70,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2024
Objętość
18 (stron).
Szacowana objętość
1,13 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.35765/eetp.2023.1972.09
Adres URL
https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/eetp/article/view/2732
Adres URL
https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/eetp/issue/view/185
Uwaga ogólna
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe (CC BY-ND 4.0).
Uwaga ogólna
Temat numeru: Od Korczaka do Kulmowej. Dziecko i „język wczesnej edukacji".
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2024-03-28 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
( ISSN 1896-2327 eISSN 2353-7787 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 19 zeszyt 1 (72)
Strony: 137-154
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2024-04-03
WorkId
36135

Lista publikacji