Wprowadzenie
Artykuł - publikacja recenzowana
- Tytuł
- Wprowadzenie
- Odpowiedzialność
- Urszula Chęcińska, Dorota Zdybel
- Twórcy
-
-
Chęcińska Urszula
( Autor
)
5.9
Afiliacja, Pracownik naukowy :Instytut Pedagogiki -
Zdybel Dorota
( Autor
)
-
Chęcińska Urszula
( Autor
)
5.9
- Sumy twórców
- 2 autorów
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis 0000-0002-0416-1691 Nie spełnia wymogów: art. Artykuł wstępny/Edytorial/Errata - Gł. język publikacji
- Polski
- Data publikacji
- 2024
- Objętość
- 3 (stron).
- Szacowana objętość
- 0,19 (arkuszy wydawniczych)
- Adres URL
- https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/eetp/article/view/3224/2631
- Adres URL
- https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/eetp/issue/view/185
- Uwaga ogólna
- Tytuł numeru: Od Korczaka do Kulmowej. Dziecko i „język wczesnej edukacji”.
- Uwaga ogólna
- Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
- Finansowanie
- Dofinansowano ze środków budżetu państwa w ramach programu „Rozwój czasopism naukowych", NR RCN/SN0336/2021/1
- Finansowanie
- Publikacja dofinansowana przez Ministerstwo Edukacji i Nauki w ramach programu DOSKONAŁA NAUKA - wsparcie konferencji naukowych, DKN/SP/547378/2022
- Cechy publikacji
-
- Artykuł wstępny/Edytorial/Errata
- OpenAccess
- Dane OpenAccess
-
CC_BY_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2024-03-28 - Data udostępnienia - Słowa kluczowe
- Czasopismo
-
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
( ISSN 1896-2327 eISSN 2353-7787 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 19 zeszyt 1 (72)
Strony: 5-7