Wprowadzenie

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Wprowadzenie
Odpowiedzialność
Urszula Chęcińska, Dorota Zdybel
Twórcy
Sumy twórców
2 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-0416-1691 Nie spełnia wymogów: art. Artykuł wstępny/Edytorial/Errata
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2024
Objętość
3 (stron).
Szacowana objętość
0,19 (arkuszy wydawniczych)
Adres URL
https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/eetp/article/view/3224/2631
Adres URL
https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/eetp/issue/view/185
Uwaga ogólna
Tytuł numeru: Od Korczaka do Kulmowej. Dziecko i „język wczesnej edukacji”.
Uwaga ogólna
Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Finansowanie
Dofinansowano ze środków budżetu państwa w ramach programu „Rozwój czasopism naukowych", NR RCN/SN0336/2021/1
Finansowanie
Publikacja dofinansowana przez Ministerstwo Edukacji i Nauki w ramach programu DOSKONAŁA NAUKA - wsparcie konferencji naukowych, DKN/SP/547378/2022
Cechy publikacji
  • Artykuł wstępny/Edytorial/Errata
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2024-03-28 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
( ISSN 1896-2327 eISSN 2353-7787 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 19 zeszyt 1 (72)
Strony: 5-7
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2024-04-01
WorkId
36127

Lista publikacji