Orientacje w metodologii badań pedagogicznych i ich znaczenie w kształtowaniu myślenia teoretyczno-praktycznego pedagogów

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Orientacje w metodologii badań pedagogicznych i ich znaczenie w kształtowaniu myślenia teoretyczno-praktycznego pedagogów
Odpowiedzialność
Lucyna Dziaczkowska
Twórcy
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-6387-8609 5.9 100 1 1 100,00 1,0000 100,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2023
Objętość
0,87 (arkuszy wydawniczych), 15 (stron).
Identyfikator DOI
10.24131/3724.230201
Adres URL
https://bdp.ibe.edu.pl/images/EDUKACJA/NUMERY/2023-02/PDF/Orientacje%20wmetodologii%20bada%20pedagogicznych%20iich%20znaczenie%20wksztatowaniu%20mylenia%20teoretyczno-praktycznego%20pedagogw.pdf
Adres URL
https://ibe.edu.pl/index.php/pl/edukacja-archiwum/edukacja-2023/edukacja-02-165-2023
Uwaga ogólna
Publikacja jest dostępna w wersji elektronicznej w Open Access na licencji CC BY.
Uwaga ogólna
Temat numeru: Metodologia pedagogiki - kontynuacja i zmiana.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
BEFORE_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2023-07-21 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Edukacja / Instytut Badań Edukacyjnych
( ISSN 0239-6858 eISSN 2449-8998 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 2 (165)
Strony: 1-15
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2023-10-14
WorkId
35311

Lista publikacji