Pedagogia intelektualisty publicznego na przykładzie życia i twórczości Gordona Matthew Sumnera (Sting)

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Pedagogia intelektualisty publicznego na przykładzie życia i twórczości Gordona Matthew Sumnera (Sting)
Odpowiedzialność
Colette Szczepaniak, Aleksander Cywiński
Twórcy
Sumy twórców
2 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-3945-9607 5.9 20 1 2 10,00 0,5000 10,0000 Art.
Brak ORCID Brak deklaracji dyscypliny
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2023
Objętość
1 (arkuszy wydawniczych), 12 (stron).
Identyfikator DOI
10.15290/parezja.2023.19.06
Adres URL
http://www.parezja.uwb.edu.pl/wp-content/uploads/2023/12/06-23.pdf
Adres URL
http://www.parezja.uwb.edu.pl/?page_id=238
Uwaga ogólna
Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2023-01 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Parezja : czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN
( ISSN 2353-7914 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 19 zeszyt 1
Strony: 67-78
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2023-12-13
WorkId
35231

Lista publikacji