The Prevalence and Impact of Innovative CSR Strategies in Manufacturing Enterprises in the Silesian Voivodeship : A Multifaceted Analysis of Benefits, Challenges, and Market Adaptability
Artykuł
- publikacja recenzowana
Tytuł
The Prevalence and Impact of Innovative CSR Strategies in Manufacturing Enterprises in the Silesian Voivodeship
Podtytuł
A Multifaceted Analysis of Benefits, Challenges, and Market Adaptability
Odpowiedzialność
Radosław Wolniak, Joanna Sadłowska-Wrzesińska, Ireneusz Miciuła, Henryk Wojtaszek, Maja Głuchowska-Wójcicka, Klaudia Skelnik, Roman Tylżanowski and Żaneta Nejman
Publikacja dostępna w Open Access na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe (CC BY 4.0).
Uwaga ogólna
This article belongs to the Special Issue Social Responsibility of the Manager in the Smart City Concept - Science 2 Business.
Cechy publikacji
Oryginalny artykuł naukowy
OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OTHER - Sposób publikacji,
BEFORE_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2023-11-20 - Data udostępnienia