Is Non-ideological Education Possible? : Didactics from a Constructivist Perspective

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Is Non-ideological Education Possible?
Podtytuł
Didactics from a Constructivist Perspective
Odpowiedzialność
Jacek Moroz
Twórcy
  • Moroz Jacek ( Autor ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Pedagogiki
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-7584-334X 5.9 100 1 1 100,00 1,0000 100,0000 Art.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2023
Objętość
1 (arkuszy wydawniczych), 15 (stron).
Identyfikator DOI
10.12775/PCh.2023.009
Adres URL
https://apcz.umk.pl/PCh/article/view/45606/36247
Adres URL
http://www.paedchrist.umk.pl/zeszyt/1/51/2023
Uwaga ogólna
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2023-08-08 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Paedagogia Christiana
( ISSN 1505-6872 eISSN 2451-1951 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 51 zeszyt 1
Strony: 207-221
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2023-11-09
PBN
Wyświetl
WorkId
34942

Lista publikacji