Girls Empowerment! : wspieranie mocy dziewcząt i młodych kobiet w międzykulturowej edukacji pozaszkolnej

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Girls Empowerment!
Podtytuł
wspieranie mocy dziewcząt i młodych kobiet w międzykulturowej edukacji pozaszkolnej
Odpowiedzialność
Magdalena Anna Reichardt
Twórcy
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-9917-7169 5.9 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2022
Objętość
1 (arkuszy wydawniczych), 10 (stron).
Identyfikator DOI
10.15290/parezja.2022.17.07
Adres URL
http://www.parezja.uwb.edu.pl/wp-content/uploads/2023/04/07.pdf
Adres URL
http://www.parezja.uwb.edu.pl/?page_id=1434
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna w Open Access na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe (CC BY-SA 4.0).
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2022-01 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Parezja : czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN
( ISSN 2353-7914 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 1 (17)
Strony: 85-94
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2023-10-10
PBN
Wyświetl
WorkId
34760

Lista publikacji