Samospełniające się proroctwo oraz inne mechanizmy psychologiczne w postrzeganiu i ocenianiu zachowania uczniów w edukacji wczesnoszkolnej

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Samospełniające się proroctwo oraz inne mechanizmy psychologiczne w postrzeganiu i ocenianiu zachowania uczniów w edukacji wczesnoszkolnej
Odpowiedzialność
Julia Magdalena Karapuda
Twórcy
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-1701-3014 5.9 6 1 1 6,00 1,0000 6,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2018
Objętość
14 (stron).
Szacowana objętość
0,88 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.14632/NiS.2018.67.81
Adres URL
https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/nis/article/view/1307/1288
Adres URL
https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/nis/issue/view/95 2019-04-12
Uwaga ogólna
Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Czasopismo
Nauczyciel i Szkoła
( ISSN 1426-9899 eISSN 2544-6223 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 3 zeszyt 67
Strony: 81-94
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2023-10-05
WorkId
34606

Lista publikacji