Samospełniające się proroctwo oraz inne mechanizmy psychologiczne w postrzeganiu i ocenianiu zachowania uczniów w edukacji wczesnoszkolnej
Artykuł
- publikacja recenzowana
- Tytuł
- Samospełniające się proroctwo oraz inne mechanizmy psychologiczne w postrzeganiu i ocenianiu zachowania uczniów w edukacji wczesnoszkolnej
- Odpowiedzialność
- Julia Magdalena Karapuda
- Twórcy
-
- Sumy twórców
-
1 autorów
- Punktacja publikacji
-
Osoba |
Dysc. |
Pc |
k |
m |
P |
U |
Pu |
Opis |
0000-0002-1701-3014 |
5.9 |
6
|
1 |
1 |
6,00 |
1,0000 |
6,0000 |
Art. |
- Gł. język publikacji
- Polski
- Data publikacji
- 2018
- Objętość
-
14 (stron).
- Szacowana objętość
- 0,88 (arkuszy wydawniczych)
- Identyfikator DOI
-
10.14632/NiS.2018.67.81
- Adres URL
- https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/nis/article/view/1307/1288
- Adres URL
- https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/nis/issue/view/95 2019-04-12
- Uwaga ogólna
- Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
- Cechy publikacji
-
- Oryginalny artykuł naukowy
- OpenAccess
- Dane OpenAccess
- Brak szczegółów
- Słowa kluczowe
-
- Czasopismo
-
Nauczyciel i Szkoła
(
ISSN 1426-9899
eISSN 2544-6223
)
Kraj wydania: Polska
Zeszyt:
tom 3
zeszyt 67
Strony: 81-94
- Pobierz opis jako:
-
BibTeX,
RIS
- Data zgłoszenia do bazy Publi
- 2023-10-05
- WorkId
- 34606
Lista publikacji