Nauczycielski profesjolekt stosowany przy formułowaniu ocen opisowych zachowania na świadectwach szkolnych : badania rozpoznawcze

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Nauczycielski profesjolekt stosowany przy formułowaniu ocen opisowych zachowania na świadectwach szkolnych
Podtytuł
badania rozpoznawcze
Odpowiedzialność
Julia Magdalena Karapuda
Twórcy
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-1701-3014 5.9 40 1 1 40,00 1,0000 40,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2023
Objętość
11 (stron).
Szacowana objętość
0,69 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.19265/kp.2023.1.20.373
Adres URL
https://kontekstypedagogiczne.pl/kp/article/view/373/280
Adres URL
https://kontekstypedagogiczne.pl/kp/issue/view/20
Uwaga ogólna
Publikacja w Open Access na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe (CC BY-SA 4.0)
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_SA - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2023-09-25 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Konteksty Pedagogiczne
( ISSN 2300-6471 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 1 zeszyt 20
Strony: 73-83
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2023-10-04
PBN
Wyświetl
WorkId
34583

Lista publikacji