Dzieło sztuki we współczesnej reklamie : analiza formy, symbolu i znaku w badaniach pedagogicznych

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Dzieło sztuki we współczesnej reklamie
Podtytuł
analiza formy, symbolu i znaku w badaniach pedagogicznych
Odpowiedzialność
Paula Wiażewicz-Wójtowicz
Twórcy
  • Wiażewicz-Wójtowicz Paula ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Pedagogiki - Katedra Wczesnej Edukacji
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2014
Objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych), 11 (stron).
Uwaga ogólna
Ogólnopolska Konferencja Naukowa (30 listopad-5 grudnia 2014 r.).
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna
Dane konferencji
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Media dla człowieka czy człowiek dla mediów? / red. Marcin Demczuk, Michał Niewiadomy.. - Lublin : eConferences.eu, 2014
Strony: 441-451
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2015-04-12
WorkId
3371

Lista publikacji