Leadership-Focused Coaching (LFC) and supervision as an approach of educational staff : ethnographical comparative case study

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Leadership-Focused Coaching (LFC) and supervision as an approach of educational staff
Podtytuł
ethnographical comparative case study
Odpowiedzialność
Dorota Okrasińska
Twórcy
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-8629-7922 5.6 40 1 1 40,00 1,0000 40,0000 Art.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2022
Objętość
14 (stron).
Szacowana objętość
0,88 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.19251/sej/2022.16(13)
Adres URL
https://czasopisma.mazowiecka.edu.pl/index.php/sej/article/view/1009
Adres URL
https://czasopisma.mazowiecka.edu.pl/index.php/sej/issue/view/77
Uwaga ogólna
Artykuł dostępny w OA na licencji Creative Commons Attribution 4.0 International Public License (CC BY 4.0).
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2022-12-23 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Społeczeństwo. Edukacja. Język
( ISSN 2353-1266 eISSN 2449-7983 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 16
Strony: 169-182
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2023-01-10
WorkId
33440

Lista publikacji