Inclusion of juvenile stages improves diversity assessment and adds to our understanding of mite ecology : a case study from mires in Norway
Artykuł
- publikacja recenzowana
Tytuł
Inclusion of juvenile stages improves diversity assessment and adds to our understanding of mite ecology
Podtytuł
a case study from mires in Norway
Odpowiedzialność
Anna Seniczak, Stanisław Seniczak, J. Carlos Iturrondobeitia, Martyna Marciniak, Sławomir Kaczmarek, Joanna Mąkol, Andrzej Kaźmierski, Andrzej Zawal, Marla D. Schwarzfeld, Kjell Ivar Flatberg
This is an open access article under the terms of the Creative Commons Attribution License, which permits use, distribution and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited (CC BY).
Finansowanie
The study was partly supported by the grant to the University Museum of Bergen from the Norwegian Taxonomy Initiative ‘Mites of Atlantic Raised Bogs’ grant. 6-20, 70,184,243
Finansowanie
The Polish Minister of Science and Higher Education ‘Regional Initiative of Excellence’ in 2019-2022 grant. 008/RID/2018/19
Cechy publikacji
Oryginalny artykuł naukowy
OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2022-12-12 - Data udostępnienia