Pedagogika miejsca według Joanny i Jana Kulmów : Strumiany jako locus educandi

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Pedagogika miejsca według Joanny i Jana Kulmów
Podtytuł
Strumiany jako locus educandi
Odpowiedzialność
Urszula Chęcińska
Twórcy
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-0416-1691 5.9 100 1 1 100,00 1,0000 100,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2022
Objętość
0,9 (arkuszy wydawniczych), 16 (stron).
Identyfikator DOI
10.36578/bp.2022.07.37
Adres URL
https://czaz.akademiazamojska.edu.pl/index.php/bp/article/view/2013
Adres URL
https://czaz.akademiazamojska.edu.pl/index.php/bp/issue/view/129 2022-12-31
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna w OA licencja Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe (CC BY-NC-ND 4.0).
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_NC_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2022-12-31 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Biografistyka Pedagogiczna
( ISSN 2543-6112 eISSN 2543-7399 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 7 zeszyt 2
Strony: 77-92
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2023-01-19
PBN
Wyświetl
WorkId
33284

Lista publikacji