Ideological Determinants of the Dialogical Relationship Between Teacher and Student in Polish Schools of the Stalinist Period (1948-1956)

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Ideological Determinants of the Dialogical Relationship Between Teacher and Student in Polish Schools of the Stalinist Period (1948-1956)
Odpowiedzialność
Joanna Król
Twórcy
  • Król Joanna ( Autor ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Pedagogiki
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-4500-9730 5.9 70 1 1 70,00 1,0000 70,0000 Art.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2022
Objętość
0,6 (arkuszy wydawniczych), 11 (stron).
Identyfikator DOI
10.35765/hw.2022.2160.06
Adres URL
https://horyzontywychowania.ignatianum.edu.pl/HW/article/view/2330
Adres URL
https://horyzontywychowania.ignatianum.edu.pl/HW/issue/view/116
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej w Open Access na licencji Creative Commons Attribution - NoDerivs (CC BY-ND 4.0).
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OTHER - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2022-12-27 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Horyzonty Wychowania
( ISSN 1643-9171 eISSN 2391-9485 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 21 zeszyt 60
Strony: 47-57
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2023-01-02
PBN
Wyświetl
WorkId
33125

Lista publikacji