Bibliografia US
Ideological Determinants of the Dialogical Relationship Between Teacher and Student in Polish Schools of the Stalinist Period (1948-1956)
Artykuł
- publikacja recenzowana
Tytuł
Ideological Determinants of the Dialogical Relationship Between Teacher and Student in Polish Schools of the Stalinist Period (1948-1956)
Odpowiedzialność
Joanna Król
Twórcy
Król Joanna
( Autor
)
5.9
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Instytut Pedagogiki
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba
Dysc.
Pc
k
m
P
U
Pu
Opis
0000-0003-4500-9730
5.9
70
1
1
70,00
1,0000
70,0000
Art.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2022
Objętość
0,6 (arkuszy wydawniczych),
11 (stron).
Identyfikator DOI
10.35765/hw.2022.2160.06
Adres URL
https://horyzontywychowania.ignatianum.edu.pl/HW/article/view/2330
Adres URL
https://horyzontywychowania.ignatianum.edu.pl/HW/issue/view/116
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej w Open Access na licencji Creative Commons Attribution - NoDerivs (CC BY-ND 4.0).
Cechy publikacji
Oryginalny artykuł naukowy
OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OTHER - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2022-12-27 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Horyzonty Wychowania
(
ISSN 1643-9171
eISSN 2391-9485
)
Kraj wydania: Polska
Zeszyt:
tom 21
zeszyt 60
Strony: 47-57
Pobierz opis jako:
BibTeX ,
RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2023-01-02
PBN
Wyświetl
WorkId
33125
Lista publikacji