Values of young adults and their images of future workplace in the times of consumer culture

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Values of young adults and their images of future workplace in the times of consumer culture
Odpowiedzialność
Agnieszka Kołodziej-Durnaś
Twórcy
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-0844-2869 5.8 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2022
Objętość
0,9 (arkuszy wydawniczych), 17 (stron).
Uwaga ogólna
VIth International Conference ”Nations, regions, organizations: Cultures of consumption” 15-16.10 2020, Szczecin (on line).
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
  • Publikacja konferencyjna
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Dane konferencji
Brak szczegółów
Dane konferencji dokumentu źródłowego
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Cultures of consumption / edited by Oxana Kozlova, Wioleta Bryniewicz ; [Arkadiusz Kołodziej, Kateryna Astakhova, Valeriia Ilchenko, Agnieszka Kołodziej-Durnaś, Marina Bulanova, Ekaterina Artamonova, Ivan Osinsky, Marina Dobrynina, Nataliya M. Velikaya, Natalia I. Belova, Debajyoti Gupta, Elena Irsetskaya, Olga Kitaitseva, Mahmudul Hasan Laskar, Włodzimierz Durka, Jonas Mardosa, Natalia Maksymowicz-Mróz]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2022
Strony: 47-63
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2022-11-24
PBN
Wyświetl
WorkId
32816

Lista publikacji