Les poèmes en classe de FLE, à l’exemple des méthodes choisies au niveau secondaire dans la perspective de la théorie de sociodynamique d’Abraham Moles
Artykuł
- publikacja recenzowana
Tytuł
Les poèmes en classe de FLE, à l’exemple des méthodes choisies au niveau secondaire dans la perspective de la théorie de sociodynamique d’Abraham Moles
Ten numer czasopisma posiada tytuł: "Autour des écrits littéraires en français langue étrangère (FLE). Perspectives didactiques" / Pod redakcją Joanny Góreckiej, Bernadety Wojciechowskiej i Élisabeth Richard.
Uwaga ogólna
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe (CC BY-ND 4.0).
Cechy publikacji
Oryginalny artykuł naukowy
OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2022-10-24 - Data udostępnienia