Les poèmes en classe de FLE, à l’exemple des méthodes choisies au niveau secondaire dans la perspective de la théorie de sociodynamique d’Abraham Moles

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Les poèmes en classe de FLE, à l’exemple des méthodes choisies au niveau secondaire dans la perspective de la théorie de sociodynamique d’Abraham Moles
Odpowiedzialność
Beata Kędzia-Klebeko
Twórcy
  • Kędzia-Klebeko Beata ( Autor ) 1.5
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Literatury i Nowych Mediów
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-7839-3279 1.5 70 1 1 70,00 1,0000 70,0000 Art.
Gł. język publikacji
Francuski (français)
Data publikacji
2022
Objętość
0,7 (arkuszy wydawniczych), 13 (stron).
Identyfikator DOI
10.14746/n.2022.59.1.9
Adres URL
https://pressto.amu.edu.pl/index.php/n/article/view/35797
Adres URL
https://pressto.amu.edu.pl/index.php/n/issue/view/2552
Uwaga ogólna
Ten numer czasopisma posiada tytuł: "Autour des écrits littéraires en français langue étrangère (FLE). Perspectives didactiques" / Pod redakcją Joanny Góreckiej, Bernadety Wojciechowskiej i Élisabeth Richard.
Uwaga ogólna
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe (CC BY-ND 4.0).
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2022-10-24 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Neofilolog
( ISSN 1429-2173 eISSN 2545-3971 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 59/1
Strony: 111-123
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2022-10-28
PBN
Wyświetl
WorkId
32713

Lista publikacji