Anxiety, stress coping styles and hope for success among graduate students and high school graduates during the COVID-19 pandemic : the moderating role of remote learning

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Anxiety, stress coping styles and hope for success among graduate students and high school graduates during the COVID-19 pandemic
Podtytuł
the moderating role of remote learning
Odpowiedzialność
Sylwia Michałowska, Karolina Rachubińska, Krystian Konieczny
Twórcy
Sumy twórców
3 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-4504-910X 5.11 140 3 3 140,00 0,3333 46,6667 Art.
0000-0002-9779-0947 5.11 140 3 3 140,00 0,3333 46,6667 Art.
0000-0002-0525-2974 5.11 140 3 3 140,00 0,3333 46,6667 Art.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2022
Objętość
0,8 (arkuszy wydawniczych), 13 (stron).
Identyfikator DOI
10.3390/ijerph19159692
Adres URL
https://www.mdpi.com/1660-4601/19/15/9692
Adres URL
https://www.mdpi.com/1660-4601/19/15
Uwaga ogólna
This article is an open access article distributed under the terms and conditions of the Creative Commons Attribution (CC BY) license (https:// creativecommons.org/licenses/by/ 4.0/).
Uwaga ogólna
This article belongs to the Special Issue Psychological Implications of the COVID-19 Pandemic, Containment Measures, and Vaccination: From Experimental Data to Practice.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OTHER - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2022-08-06 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
International Journal of Environmental Research and Public Health
( ISSN 1661-7827 eISSN 1660-4601 )
Kraj wydania: Szwajcaria (Schweiz)
Zeszyt: tom 19 zeszyt 15
Strony: 1-13
Nr: 9692
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2022-08-10
PBN
Wyświetl
WorkId
32265

Lista publikacji