Dlaczego w 2002 r. Francja zdecydowała się wprowadzić do nauczania w klasach IV-VI szkoły podstawowej odrębny przedmiot o nazwie "literatura"

Rozdział - publikacja nierecenzowana


Tytuł
Dlaczego w 2002 r. Francja zdecydowała się wprowadzić do nauczania w klasach IV-VI szkoły podstawowej odrębny przedmiot o nazwie "literatura"
Odpowiedzialność
Beata Kędzia-Klebeko
Twórcy
  • Kędzia-Klebeko Beata ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Filologiczny, Katedra Filologii Romańskiej
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2007
Objętość
9 (stron).
Szacowana objętość
0,56 (arkuszy wydawniczych)
Cechy publikacji
Brak
Dokument źródłowy
Problemy wartości i wartościowania dzieła literackiego w szkole : etyka, estetyka, język aksjologii / pod red. Teresy Świętosławskiej.. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2007
Strony: 305-313
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2013-07-01
WorkId
32204

Lista publikacji