Francuska dydaktyka twórcza i jej koncepcja warsztatów literackich wg Sergea Cabioc'ha z uwzględnieniem badań empirycznych

Rozdział - publikacja nierecenzowana


Tytuł
Francuska dydaktyka twórcza i jej koncepcja warsztatów literackich wg Sergea Cabioc'ha z uwzględnieniem badań empirycznych
Odpowiedzialność
Beata Kędzia-Klebeko
Twórcy
  • Kędzia-Klebeko Beata ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Katedra Filologii Romańskiej
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
1998
Objętość
12 (stron).
Szacowana objętość
0,75 (arkuszy wydawniczych)
Uwaga ogólna
Materiały z III Konferencji "Z badań nad kompetencją i świadomością językową dzieci i młodzieży", Warszawa, 12-13 czerwca 1997 r.
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna

Z dokumentu źródłowego:

  • Publikacja konferencyjna
Dane konferencji
Brak szczegółów
Dane konferencji dokumentu źródłowego
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Tekst, wypowiedź, dyskurs w dydaktyce szkolnej : materiały z III konferencji "Z Badań nad Kompetencją i Świadomością Językową Dzieci i Młodzieży", Warszawa 12-13 czerwca 1997 roku / pod red. Józefa Porayskiego-Pomsty i Jerzego Podrackiego ; Uniwersytet Warszawski. Wydział Polonistyki. Instytut Języka Polskiego. Pracownia Językoznawstwa Stosowanego.. - Warszawa : Dom Wydawniczy Elipsa, 1998
Strony: 123-134
Seria: Studia Pragmalingwistyczne 2080-5853 2;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2010-04-14
WorkId
32161

Lista publikacji