Czynniki kształtujące preferencje zakupowe e-konsumentów w czasie pandemii COVID-19

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Czynniki kształtujące preferencje zakupowe e-konsumentów w czasie pandemii COVID-19
Odpowiedzialność
Patrycja Bełtowska
Twórcy
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-5771-6091 5.1 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2021
Objętość
0,8 (arkuszy wydawniczych), 13 (stron).
Adres URL
https://www.archaegraph.pl/lib/l231bv/Ekonomia-kync6bi1.pdf
Uwaga ogólna
Wersja elektroniczna dostępna na stronie internetowej wydawcy: www.archaegraph.pl
Uwaga ogólna
Swobodne korzystanie z treści publikacji w zakresie licencji właściwej dla danego tytułu [z reguły Creative Commons (CC BY­-NC­-ND 3.0 PL) Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych. Treść licencji jest dostępna na stronie:https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/].
Cechy publikacji
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Ekonomia i zarządzanie w teorii i praktyce / redakcja naukowa Sylwia Osojca-Kozłowska.. - Łódź ; Kielce : ArchaeGraph Wydawnictwo Naukowe, 2021
Strony: 9-21
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2022-02-21
PBN
Wyświetl
WorkId
30571

Lista publikacji