La teoría de las inteligencias múltiples y de los estilos de aprendizaje en la enseñanza de lengua extranjera

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
La teoría de las inteligencias múltiples y de los estilos de aprendizaje en la enseñanza de lengua extranjera
Odpowiedzialność
Javier Gonzalez-Fernandez, Ewa Lewińska
Twórcy
Sumy twórców
2 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-9729-9357 1.4 40 1 2 28,28 0,7071 28,2840 Art.
Gł. język publikacji
Hiszpański (español)
Data publikacji
2021
Objętość
1,2 (arkuszy wydawniczych), 23 (stron).
Identyfikator DOI
10.25951/4711
Adres URL
https://studiafilologiczne.ujk.edu.pl/sf/download/Javier%20Gonzalez%20Fernandez%20%E2%80%A2%20Ewa%20Lewi%C5%84ska.pdf?tennumer=341
Adres URL
https://studiafilologiczne.ujk.edu.pl/sf/tom/341
Uwaga ogólna
Publikacja jest dostępna w Open Access.
Finansowanie
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
UNKNOWN - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OTHER - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
[brak danych] - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Studia Filologiczne Uniwersytetu Jana Kochanowskiego
( ISSN 2300-5459 eISSN 2450-0380 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: t. 34 cz. 1
Strony: 503-525
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2022-01-11
PBN
Wyświetl
WorkId
29367

Lista publikacji