Schule als Lernort für Fremdsprachen in den Auffassungen von Lernenden und Lehrenden : theoretische Grundlagen aus der Sicht der Soziokulturellen Theorie des Fremdsprachenlernens und einige Stimmen aus dem Klassenzimmer

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Schule als Lernort für Fremdsprachen in den Auffassungen von Lernenden und Lehrenden
Podtytuł
theoretische Grundlagen aus der Sicht der Soziokulturellen Theorie des Fremdsprachenlernens und einige Stimmen aus dem Klassenzimmer
Odpowiedzialność
Krzysztof Nerlicki
Twórcy
  • Nerlicki Krzysztof ( Autor ) 1.4
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Językoznawstwa
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-8480-1451 1.4 40 1 1 40,00 1,0000 40,0000 Art.
Gł. język publikacji
Niemiecki (Deutsch)
Data publikacji
2021
Objętość
1,3 (arkuszy wydawniczych), 25 (stron).
Adres URL
https://studiafilologiczne.ujk.edu.pl/sf/download/Krzysztof%20Nerlicki.pdf?tennumer=341
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna w wersji elektronicznej w Open Access.
Finansowanie
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
UNKNOWN - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OTHER - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
[brak danych] - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Studia Filologiczne Uniwersytetu Jana Kochanowskiego
( ISSN 2300-5459 eISSN 2450-0380 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: t. 34 cz. 1
Strony: 599-624
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-12-27
PBN
Wyświetl
WorkId
29206

Lista publikacji