Pracownik socjalny w relacji z klientem w kryzysie psychologicznym
Rozdział
- publikacja recenzowana
Tytuł
Pracownik socjalny w relacji z klientem w kryzysie psychologicznym
Odpowiedzialność
Edyta Sielicka
Twórcy
Sielicka Edyta
( Autor
)
5.9
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Instytut Pedagogiki
Punktacja publikacji
Osoba
Dysc.
Pc
k
m
P
U
Pu
Opis
0000-0002-8704-9290
5.9
20
1
1
20,00
1,0000
20,0000
aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2021
Objętość
1,2 (arkuszy wydawniczych),
23 (stron).
Uwaga ogólna
Dostępny także w formie elektronicznej na str. Wydawnictwa Spatium (na dzień 29.12.21).
Finansowanie
Publikacja powstała w ramach projektu „Nowe specjalności II stopnia specjalizacji w zawodzie pracownik socjalny odpowiedzią na nowe wyzwania” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Działania 2.5 Skuteczna pomoc społeczna. Oś priorytetowa II: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 i budżetu państwa. POWR.02.05.00-00-0211/18