Female and male features of entrepreneurs and employees before and during the Covid-19 pandemic recession : the case of Poland

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Female and male features of entrepreneurs and employees before and during the Covid-19 pandemic recession
Podtytuł
the case of Poland
Odpowiedzialność
Monika Różycka
Twórcy
  • Różycka Monika ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Zarządzania
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-7764-9260 5.6 70 1 1 70,00 1,0000 70,0000 aut. roz., konferencja z listy
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2021
Objętość
10 (stron).
Szacowana objętość
0,63 (arkuszy wydawniczych)
Adres URL
https://ibima.org/accepted-paper/female-and-male-features-of-entrepreneurs-before-and-during-the-covid-19-pandemic-recession-the-case-in-poland/
Uwaga ogólna
Publikacja z : 37th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 30-31 May 2021, Cordoba, Spain.
Finansowanie
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna

Z dokumentu źródłowego:

  • Publikacja konferencyjna
Dane konferencji
Dane konferencji dokumentu źródłowego
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Innovation management and information technology impact on global economy in the era of pandemic : proceedings of the 37th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 30-31 May 2021, Cordoba, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2021
Strony: 1528-1537
Seria: Proceedings of the ... International Business Information Management Association Conference 2767-9640 ;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-11-30
PBN
Wyświetl
WorkId
28577

Abstrakt

en

The objective of the study is to present the results of the empirical research into female and male entrepreneurs, carried out in the West Pomeranian Voivodeship in Poland before and during the Covid-19 pandemic. It is supported by the indication that the paradigm of the appreciation of women’s values in business can be observed for some time. When bringing new quality into the business world, the characteristics associated with women, are now considered to be more desirable in business and management.

Lista publikacji