Kontinuum wartości pedagogicznych - metody i narzędzia na przykładzie modelu greckiego w warunkach zmienności : analiza kognitywna

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Kontinuum wartości pedagogicznych - metody i narzędzia na przykładzie modelu greckiego w warunkach zmienności
Podtytuł
analiza kognitywna
Odpowiedzialność
Dorota Okrasińska
Twórcy
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-8629-7922 5.6 40 1 1 40,00 1,0000 40,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2021
Objętość
11 (stron).
Szacowana objętość
0,69 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.24917/20833296.171.9
Adres URL
https://p-e.up.krakow.pl/issue/view/595
Uwaga ogólna
Published 2021-06-29.
Uwaga ogólna
Tytuł tego numeru czasopisma: Rola instytucji edukacyjnych w pobudzaniu rozwoju przedsiębiorczości pod redakcją Zbigniewa Zioło i Tomasza Rachwała.
Uwaga ogólna
Artykuły publikowane są zgodnie z warunkami licencji Creative Commons (CC BY-ND 4.0; uznanie autorstwa-bez utworów zależnych).
Finansowanie
Przedsiębiorczość - Edukacja [Entrepreneurship - Education] zadanie finansowane w ramach umowy ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę, 737/P-DUN/2019
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OTHER - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2021-06-29 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Przedsiębiorczość - Edukacja
( ISSN 2083-3296 eISSN 2449-9048 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: vol. 17 nr 1
Strony: 115-125
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-11-21
PBN
Wyświetl
WorkId
28402

Lista publikacji