Formuły rutynowe i ich dydaktyzacja w podręcznikach do nauki języka niemieckiego jako języka obcego w gospodarce i biznesie

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Formuły rutynowe i ich dydaktyzacja w podręcznikach do nauki języka niemieckiego jako języka obcego w gospodarce i biznesie
Odpowiedzialność
Magdalena Lisiecka-Czop
Twórcy
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-1761-4303 1.4 40 1 1 40,00 1,0000 40,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2021
Objętość
0,74 (arkuszy wydawniczych), 14 (stron).
Identyfikator DOI
10.15290/lingdid.2021.25.06
Adres URL
https://linguodidactica.uwb.edu.pl/static/uploads/tocs/uplmylWnAH2SKowk7uV.pdf
Adres URL
https://linguodidactica.uwb.edu.pl/issue/19-linguodidactica-tom-xxv
Uwaga ogólna
Publikacja jest dostępna w wersji Open Access /Licencja: Własna wydawnictwa /
Finansowanie
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
OTHER - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_REPOSITORY - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2021-11-22 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Linguodidactica
( ISSN 1731-6332 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: t. 25
Strony: 77-90
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-10-15
PBN
Wyświetl
WorkId
28184

Lista publikacji