Teoretyczne modele zarządzania organizacją edukacyjną i ich znaczenie w pracy szkoły

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Teoretyczne modele zarządzania organizacją edukacyjną i ich znaczenie w pracy szkoły
Odpowiedzialność
Elzbieta Perzycka
Twórcy
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-7829-3806 5.9 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2020
Objętość
6 (arkuszy wydawniczych), 10 (stron).
Finansowanie
Publikację wydano z pomocą finansową Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Zielonogórskiego.
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Wyzwania i dylematy edukacyjno-zawodowe. 6 / redakcja naukowa Eunika Baron-Polańczyk, Aneta Klementowska.. - Zielona Góra : Uniwersytet Zielonogórski. Wydział Nauk Społecznych, 2020
Strony: 17-26
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-10-10
PBN
Wyświetl
WorkId
28149

Lista publikacji