Bibliografia US
Publikacje
Przeglądanie
Czasopisma
Konferencje
Publikacje
Serie wydawnicze
Słowa kluczowe
Twórcy
Warsztat
Dyscypliny naukowe
Listy MNiSW
Inne zasoby MNiSW
Informacje
Kontakt
Logowanie
Teoretyczne modele zarządzania organizacją edukacyjną i ich znaczenie w pracy szkoły
Rozdział
- publikacja recenzowana
Tytuł
Teoretyczne modele zarządzania organizacją edukacyjną i ich znaczenie w pracy szkoły
Odpowiedzialność
Elzbieta Perzycka
Twórcy
Perzycka-Borowska Elżbieta
( Autor )
5.9
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Instytut Pedagogiki
Punktacja publikacji
Osoba
Dysc.
Pc
k
m
P
U
Pu
Opis
0000-0002-7829-3806
5.9
20
1
1
20,00
1,0000
20,0000
aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2020
Objętość
6 (arkuszy wydawniczych), 10 (stron).
Finansowanie
Publikację wydano z pomocą finansową Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Zielonogórskiego.
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
szkoła
praca
pedagogika zarządzania
Dokument źródłowy
Wyzwania i dylematy edukacyjno-zawodowe. 6 / redakcja naukowa Eunika Baron-Polańczyk, Aneta Klementowska.. - Zielona Góra : Uniwersytet Zielonogórski. Wydział Nauk Społecznych, 2020
Strony: 17-26
Pobierz opis jako:
BibTeX
,
RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-10-10
PBN
Wyświetl
WorkId
28149
Lista publikacji